Monday, July 18, 2011

Interesting Music :)

Assalamualaikum!!
story petang ni adalah psl lagu..
tgh penat2 blk dari kolej kn so barink2 sambil dgr lagu..
lagu yg tgh menjadi fevret oleh aku dan si dia..
sebenarnya aku pon xpenah dgr lagu ni..
kalau dgr pon maybe da lupa lah kan..
so si dia yg kenalkan lagu ni pada aku..
dia kata lirik lagu 2 ada persamaan tentang kisah mcm mana kami bersama..
aku pon dgr jelah kan dan mmg betul pon..
adalah juga persamaan walaupun xbyk..
dan lagu itu akan aku dgr sebelum tido ataupun semasa penat..
dgr ulang2 kali pon tersenyum je..
hehehe kalau ckp kt kwn2 lain mesti mereka akan ckp cmni..
' yelah pkwe kasi mesti lah best kan' hehehe
tapi bg aku xsemestinya pkwe bg semua nya best kan..
hahahha sori dear kalau terasa..
so jom lah dgr beramai2 yer..


cinta muka buku
dinyanyi oleh najwa latif
ni lah org nye..


bye semua

No comments: