Saturday, January 28, 2012

Cerita Bulan Januari :))

Assalamualaikum..
salam semua kawan blogger ku..
Januari 2012 nak sampai ke penghujungnya.. tapi baru hari ini saya dapat update cerita terbaru.. almaklum la sudah praktikal, so saya pun busy la dengan kerja.. Balik2 je sudah penat, mana sempat nak update pape.. Bulan januari ini life saya penuh dengan kenangan yang best.. Jumpa kawan2 lama, spent time dengan family dan yang terbaru menyambut hari lahir ibu tersayang pada 25 haribulan yang lalu.. Best sangat bila dapat belikan mak hadiah yg berharga bagi dia.. Saya juga dapat hadiah bg saya sangat berharga kerana harganya pun sangat berharga kan.. hehehe so ada sedikit gambar yang berlaku sepanjang bulan januari..

berkayak bersama best friend, kila :)

kek my mum :D

hadiah2 daripada saya dan adik

barang yang kini menjadi kesayanganku,heee 

p/s: kepada my mum, thank u a lots for all you gave me.. i love u damn much mum :)


No comments: