Tuesday, October 25, 2011

Hipokrit!!!!!

Assalamualaikum..
pagi yg baik ni mood eina plak jadi xbaik..


sebabnya ada lagi orang yg hipokrit eina nampak...
dulu waktu kenal eina..
bukan main lagi dia punya xsukan menyampah dengan eina..
eina buat salah apa ntah dgn dia tahu lah kan..

salah ke aku kawan dgn adik ko..
buruk sgt ke perangai aku sampai ko x kasi langsung dia kawan dgn aku..
bila adik ko kawan dgn orang lain boleh plak ko masuk kepala dgn budak 2..
bukan main baik lagi lah ko..

ko jenis talam dua muka ke or bertalam2 muka ko..
aku dah lama perhati kan peerangai ko dan skrg aku xboleh tahan..
kalo ko dpn mata aku skrg mmg dpt nasihat pedas dariaku..
kalo ko fikir perangai aku ni buruk..
ko tengok dulu perangai ko sendiri lah..
perangai adik ko 2 pun bukan baik sgt..

even aku skrg dah berubah sikit2 tapi ko aku tgk x berubah2 pon..
perangai ko lagi 'sopan' aku tgk.
xpe lah selagi aku boleh sabar aku akan sabar..
aku dah malas nak cari gaduh dgn orang..
baik aku duduk diam2 laan kehidupan aku sendiri tanpa ko sekeluarga..
 terutama adik ko..

wassalam!!!

No comments: