Tuesday, October 11, 2011

Takut!!

Assalamualaikum.. salam kpd sume sahabat blogger..
trus pada tajuk entri.. ape yg eina takut kan yer??

eina takut ape yg eina impikan, ape yg dihajati tak kesampaian.. mmg betul org ckp ape yg kita inginkan tak selalunya kita akan dapat.. tp prinsip eina adalah akan capai perkara itu sampai eina dapat.. selagi tak dapat eina xkan puas hati dan xkan putus asa.. eina tahu eina dapat ape yg eina nakkan.. mcm kita nak beli brg, selagi xdapat brg ti kita akan mntk kat mak ayah sampai mereka bagi.

eina selalu bygkan dan impikan ape yg eina nak untuk masa dpn eina.. so skrg eina hanya perlu jalani dan capaikan ape yg eina selalu bygkan tu.. eina nak impian eina jadi kenyataan.. skrg eina xnak benci sape2, kwn2 eina selalu nsht jgn kita benci ssorg 2 sgt2 takut nanti org yg kita benci 2 lah yg akan kita syg  dan org yg kita syg skunk akn kita benci 1 ari nanti.. 

eina xnak ape or sape yg eina ada skrg, eina akan kehilangan semua tu 1 ari nanti.. yg eina mahu, ape or sape yg eina ada skrg akan terus ada dlm hidup eina sampai eina menghenbus kn nafas eina yg terakhir.. eina selalu ingat kata2 ni, jgn kita tinggalkan org yg kita syg utk org yg kita suka kerana org yg kita suka akan tinggalkan kita utk org yg mereka syg dan hargai ape yg kita ada sebelum kita kehilangan kesemuanya.

eina takut eina akan jauh dari ALLAH..
eina takut eina akan kehilangan mak dan abah eina waktu eina perlukn mereka..
eina takut eina akan kehilangan family eina..
eina takut eina akan kehilangan org yg byk mengubah eina dan bg semangat dlm hidup eina, kerana dia eina ingat kembali kpd ALLAH..
eina takut akan kehilangan semua ni..
eina sentiasa berdoa pd ALLAH dan harap ALLAH makbulkan doa eina kerana eina tahu ALLAH sentiasa mendengar doa hamba-Nya..

No comments: